Skocz do zawartości


Zbugowany Reload


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pabian

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 14 postów
  • Dołączył: wto, 16 maj 17
  • LokalizacjaŁódź
  • Czas online: 8h 18m 47s

Napisano 19 maj 2017 - 16:22

Witam, gram na tym bardzo przyjemnym serverze od ok. półtora tygodnia i podczas rozgrywki zauważyłem pewien błąd lub po prostu niedopatrzenie ze strony osoby wgrywającej plug-iny. Mianowicie reaload, który moim skromnym zdaniem powinien być automatyczny po przeżyciu rundy nie działa. Oznacza to, że kiedy przeżyjemy nie mamy pełnego magazynka obojętnie w jakiej broni. Możliwe, że mylę się i poknociły mi się Counter Striki :D Myślę, że warto to zgłosić ponieważ niektórych to denerwuje, wnoszę o sprawdzenie tego problemu, pozdrawiam administracje i życzę miłego weekendu.

#2 eXONe' NDZ

    ¤¥Firefighter ~ Strażak¥¤

  • Admin [DD2]
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Dołączył: wto, 14 cze 16
  • LokalizacjaUzdowo
  • Czas online: 12d 2h 9m 51s

Napisano 19 maj 2017 - 16:27

Witam powiem Ci tak, że nie zawsze po ukończeniu rundy jak wciśniesz "R" to przeładuje Ci broń.


edit@ Jak sam nie przeładujesz to Ci nie przeładuje ^^

Dołączona grafika






Dołączona grafika


#3 Pabian

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 14 postów
  • Dołączył: wto, 16 maj 17
  • LokalizacjaŁódź
  • Czas online: 8h 18m 47s

Napisano 19 maj 2017 - 16:30

Tu nie chodzi o to czy zawsze przeładuje, bardziej mam na myśli sytuacje kiedy przeżyjez i przenosi Cię na respawn , myśle że wtedy magazynki powinny być już przeładowane.

#4 I Live Under Your Bed

    Don't Let Your Dreams Be Dreams

  • Przyjaciel
  • PipPipPip
  • 528 postów
  • Dołączył: pią, 21 lis 14
  • Czas online: 54d 7h 30m 42s

Napisano 19 maj 2017 - 19:15

Można jednak szybko przeładować podczas gdy trwa freez time i dokupić ammo.

Dla chcącego nic trudnego.

#5 Operator

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
  • Dołączył: pią, 31 mar 17
  • Czas online: 11h 6m 55s

Napisano 19 maj 2017 - 22:08

Rozchodzi się o to, że magazynek na kolejną rundę nie jest już pełny, tylko czeka aż wywali się serie do końca z rundy poprzedniej :)
Też to zauważyłem :)

#6 Koteł

    <33333333333333333333

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
  • Dołączył: pią, 17 sie 12
  • LokalizacjaPodkarpacie
  • Czas online: 13d 18h 40m 45s

Napisano 19 maj 2017 - 22:22

Tyle ze to jest norma w 1.6

#7 Pabian

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 14 postów
  • Dołączył: wto, 16 maj 17
  • LokalizacjaŁódź
  • Czas online: 8h 18m 47s

Napisano 20 maj 2017 - 11:02

Jeśli to jest norma, rozumiem. Jak już zacząłem temat to chciałbym wyjść z alternatywą zmiany tego reloadu :) Może będzie lepiej, jak w nowej rundzie będzie już magazynek przeładowany zawsze ?

#8 Operator

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
  • Dołączył: pią, 31 mar 17
  • Czas online: 11h 6m 55s

Napisano 20 maj 2017 - 11:06

Pabian, powiem tak.... marzenia ściętej głowy :)

#9 BGU1916.

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 21 postów
  • Dołączył: wto, 27 cze 17
  • LokalizacjaWarszawa
  • Czas online: 16h 41m 2s

Napisano 02 lipiec 2017 - 04:35

Operator,masz rację
Moim zdaniem powinno zostać jak jest
To nic nadzwyczajnego ze po wystrzelonych pociskach we wroga :) zmniejsza się ilość naboi w magazynku i albo ładujesz przed albo po rozpoczęciu nowej rundy.
Dziękuję pozdrawiam :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych