Skocz do zawartości
CRYSTAL

Googles Podszyw.prosba O Weryfikacje Tego Nicku

Rekomendowane odpowiedzi

CRYSTAL

1.CRYSTAL

2.google's

3. . z godziny 19.33 ip - 37.7.108.105:27005 oraza status "google's" 198 STEAM_ID_LAN 11 07:26 64 0 oraz z godziny 12:02 : ip: 46.76.179.137:27005

4.generalnie dzisiaj godziny jak wyzej podalem

5. awp_india godzina 19:33 - http://www103.zippys...8h4tA/file.html http://www56.zippysh...h0jKg/file.html

cs_sauna godzina 12:02 - http://www13.zippysh...NjynX/file.html http://www73.zippysh...7LjRE/file.html

 

6. Jak widac ten sam gracz/nick i 2 zupelnie inne ip oraz sid. Ktorys z nich to napewno podszywka wiec prosze o zweryfikowanie i ukaranie gracza podszywajacego sie i korzystającego z odznak na tym nicku . Pozdrawiam Crystal

 

@daishy popieram i czekamy na tego huligana ;)

 

@Sanczo nie wnosisz nic do tematu i nie kumasz w ogle o co chodzi. Moze lepiej bys Snaczo odpiowidzial na 1 proste pytanie- Dlaczego jako admin w pelni swiadomie łamiesz regulamin biegajac z m4 i rzucajc flesze na awp_india pol mapy/ Czekamy temat otwartyhttp://cserwer.pl/topic/45018-sanczo-panczo/ tylko caly czas nie masz jaj zeby sie przyznac chociaz i tak juz to zrobiles w sumie ;)

 

@googles bardzo ciekawe to co piszesz. Probujesz tutaj zrobic z nas idotow czy ty serio myslisz ze w tym zgloszeniu bylo grane z jednego i tego samego kompa ? Lepiej sie przyznaj poprostu bo administracja i tak latwo moze to sprawdzic :lol:

Gosc wyraźnie widac ze cos kreci i prosze o sprawdzenie jego slow bo istnieje ogromne prawdobobienstwo graniczace z pewnościa ze nie jest tak jak pisze ;)

ps:Prosilbym bym adminow z bf szczegolnie Sanczo ktory oprocz nabijania postow nie wnosi zupelni nic konstruktywnego do tematu, jesli chcecie juz cos dodac to edyt.posty ;)

Mialem uzasadnine watpliwisci wiec zalozylem temat wiec nie rozumiem ataku na na mnie i w orzypadku googla wyzywania mnie od idiotow.. Sami widzicie zd jest nie maly pirdolnik z tym nicikiem/graczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daishi

Niech sam google wskaze które ip banować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
google's

Oba IP są moje, jak mówiłem mam zmienne IP i po każdym zrestartowaniu routera zmienia mi się IP, więc jak zostaną zbanowane nawet oba IP i tak po restarcie routera wejdę na serwer :) Widocznie albo źle wytłumaczyłem albo Crystal mnie źle zrozumiał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daishi

Oba IP są moje, jak mówiłem mam zmienne IP i po każdym zrestartowaniu routera zmienia mi się IP, więc jak zostaną zbanowane nawet oba IP i tak po restarcie routera wejdę na serwer :) Widocznie albo źle wytłumaczyłem albo Crystal mnie źle zrozumiał :)

Nie koniecznie. Bo skoro jedno ip masz stałe, drugie zmienne, jestem skory przewidzieć, że wszyscy zdecydują o wybraniu stałego adresu ip, inne będą banowane. To tylko przypuszczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
google's

Jedno IP miałem wcześniej na tym cs, a potem zrestartowałem internet, i się zmieniło IP na tym samym cs'sie, mogę znów zrestartować i znów się zmieni, zawsze tak mam :) a na innym cs'sie jest stałe IP, ale dzisiaj z tamtego nie korzystałem prawie, cały czas grałem na zmiennym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daishi

Nie nam to tłumacz, drogi kolego. Gdybyś wybrał jedno urządzenie z którego korzystasz, nie byłoby tematu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo

Ale co tu ma do tego urządzenie? Np. Router z Orange po każdym resecie automatycznie zmienia IP każdego urządzenia nawet jeśli używa tylko jednego. Włącza kompa, gra 1h po czym idzie po piwo do sklepu i wyłącza kompa. Wraca, włącza kompa i ma inne IP. ( ale za to ma piwo )

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daishi

Ale co tu ma do tego urządzenie? Np. Router z Orange po każdym resecie automatycznie zmienia IP każdego urządzenia nawet jeśli używa tylko jednego. Włącza kompa, gra 1h po czym idzie po piwo do sklepu i wyłącza kompa. Wraca, włącza kompa i ma inne IP. ( ale za to ma piwo )

Nie czytasz ze zrozumieniem. Koleś ma dwa urządzenia z internetem. Jedno nadaje zmienne drugie stałe ip. Cała filozofia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo

Ale gdzie potwierdza że tak też jest ?sam poczytaj i zadaj sobie to pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daishi

Widzisz, mam kontakt poza forum czy cs'em z tym graczem. Dlatego szczegółowe informacje się pojawiły z mojej strony. A Tobie wypadałoby odnieść się do wątku z nadużyciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SanczoPanczo

Super że masz z nim taki kontakt. Nie mów mi co mi wypada a co nie. Jeśli masz jakieś sugestie do innego tematu to napisz Pw. Jest to post na dany temat a nie forum ogólne.

 

@ Też tak myślałem że nie masz dużo do powiedzenia. ...

@ Crystalku chcesz lizaczka?

@ Crystalku widzisz, jak już wspomniałem Twojemu przyjacielowi nie jest to post/skarga dotycząca mojej osoby. Wiec jak juz sam nie wiesz co masz pisać i nie masz nic mądrego do powiedzenia w noszącego do tematu to zamilcz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daishi

W Temacie google's skończyłem. w Twoim wypowiedziałem w odpowiednim wątku. Nic więcej nie mam do dodania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spocon

Czy wam już do reszty słońce łby przegrzało?? Ja też gram na 2 różnych kompach, od kiedy za to jest ban?

Ma zmienne IP to ma, ja też mam. Wy już naprawdę szukacie sobie na siłę powodu, żeby się przysrać do czegokolwiek. Głupsi niż dzieci.

 

Samemu google jedynie proponowałabym ściągnięcie wersji csa (np. z naszego forum), która wygeneruje Ci unikalny SID. Bo w razie prawdziwej podszywki albo odpała (nie urojeń crystala) możesz się narazić na aktywnego bana, a w Twoim wypadku ciężko będzie to zweryfikować.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
google's

Crystal, właśnie Sanczo zrozumiał o co chodzi, a jak nie zrozumiałeś ty, to poco zakładasz temat. Grałem wczoraj cały czas z tego samego komputera, więc jak tego nie rozumiesz niech będzie to właśnie sprawdzone i Ty wyjdziesz na "idiote". Daishi właśnie grałem z jednego urządzenia, więc nie rozumiem o co Ci chodzi, jakbyś chciał wiedzieć mam jedno urządzenie do internetu, ty chyba też mnie źle zrozumiałeś :) Nie wiem po co był zakładany temat. Crystal zastanów się co piszesz i następnym razem nie spamuj takimi pierdołami forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spocon

Teraz Ty mnie google nie zrozumiałeś. Masz zainstalowaną wersję CSa, która nie generuje Ci SIDa. Po wpisaniu w konsoli 'status' wyświetla przy Twoim nicku STEAM_ID_LAN, co widać na dwóch screenach które crystal wrzucił.

W wypadku, gdyby na serwer wszedł odpał z Twoim nickiem i dostał bana, po Twoim wejściu na serwer admin mógłby pomyśleć, że to odpał i nałoży bana na Ciebie. Albo - ktoś chce pograć na Twoich odznakach, wchodzisz na serwer Ty i mając w nicku (1)Google's znów Ty byś dostał bana za podszywanie się pod gracza. Jeśli nie masz wersji CSa, która wygeneruje Ci SID i mając kompletnie zmienne IP ciężko adminom i BT zweryfikować, kto jest kto - Ty, czy podszywka (z ewentualnymi czitami).

Pobranie naszej wersji CSa nic Ci nie zmieni, IP będziesz miał dalej zmienne, tylko po wpisaniu w konsoli 'status' przy Twoim nicku będzie widoczny ciąg znaków, np. STEAM_2:0:xxxxxxxx, a nie STEAM_ID_LAN. Wiąże się to tylko i wyłącznie z tym, że masz starszą wersję CSa, która nie generuje adresu.

 

Zrobisz jak chcesz, moja propozycja to jedynie sposób na Twoje własne "bezpieczeństwo".

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
google's

Dobra pobiorę tego cs'a, temat do zamknięcia czy będzie jeszcze sprawdzanie czy grałem z tego samego kompa, bo grałem z tego samego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×