Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jakubix

Witak szukam teamu do csa 1.6 .  z graczami w wieku ok 13-15, reprezentowaniem wysokiego poziomu gry, graniem meczy team vs team i serverem cs 1.6/ts3 + moze byc ale nie musi brak rage'y

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ALL EYEZ ON ME

graczami w wieku ok 13-15 - no kurde to się nie łapię 

reprezentowaniem wysokiego poziomu gry - ja mam dobrego skilla spytajcie  @MESUT ÖZIL

graniem meczy team vs team - no mogę 

serverem cs 1.6 - nie mam swojego serwera :(

ts3 - swojego serwera też nie mam ale mam zainstalowanego 

brak rage'y - oczywiście ja to spokojnym graczem jestem bardzo opanowanym jak to się mówi jak wagon z buddyjskimi mnichami 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dronik nie taki

Psss jak chcesz to ci podeślę fajne seciory full legit i tak jak chciałeś bez hehe rage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MESUT ÖZIL

te 13-15 lat to chyba chodzi o doświadczenie w grze. @ALL EYEZ ON ME faktycznie coś tam strzelał ale ostatnio słabiutko, co chwilę zamykał tabele także brałbym go tylko na rezerwe. Ja za to lubie grać sam vs cały team, tu masz filmik z moim skillem. 100 zł i mogę do was dołączyć

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

Ale ja napisalem ze szukam teamu a nie szukam ludzi do teamu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MESUT ÖZIL

zawsze możesz coś skleić z albanem aka @dronik nie taki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

@MESUT ÖZIL on tez szukq teamu czy to byla tylko propozycja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MESUT ÖZIL

szuka

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

@MESUT ÖZIL masz link donjego steam? Dasz?

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a/eQQ

Nie no. Za chwilę to ja tu se śmiechu padnę xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix
35 minut temu, a/eQQ napisał:

Nie no. Za chwilę to ja tu se śmiechu padnę xD

O co ci chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a/eQQ
14 minut temu, Jakubix napisał:

O co ci chodzi?

Hahahaha xD

Nie mogę powiedzieć bo bym się nie miał z czego potem śmiać xDxDxDxDxDxDxD 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dronik nie taki

Ta ja też szukam, ale bez @MESUT ÖZIL niestety nie mogę dołączyć. Pisz do niego i się dogadać, a dostaniesz dwóch zawodników 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

Tak wiec @MESUT ÖZIL i @dronik nie taki  

 

Zakladamy team w 3? A te 2 innych znajdziemy

Ps. I tak jak pisalem powyzej ja szukalem teamu nie zawodnikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ALL EYEZ ON ME
10 minut temu, Jakubix napisał:

Tak wiec @MESUT ÖZIL i @dronik nie taki  

 

Zakladamy team w 3? A te 2 innych znajdziemy

Ps. I tak jak pisalem powyzej ja szukalem teamu nie zawodnikow

a ja to co? :er: to że nie spełniam niektórych wymagań nie oznacza że się nie nadaję :/ daj mi chociaż szanse kolego :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

Jak oni aie zgodza to tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MESUT ÖZIL

ja moge ale tak jak mowilem, @dronik nie taki ma mi wpłacić 100zl bo za skilla się płaci i jedziemy z koksem. No i @ALL EYEZ ON ME obowiązkowo na rezerwe. Wszyscy mają mikrofony?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

Ja tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dronik nie taki

Ja Ci mogę @MESUT ÖZIL 50 zł zapłacić a drugą połowę doplaci @Jakubix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

Skilq.mozna zdobyc za darmo jesli nie wiecie jak to wam pokarze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MESUT ÖZIL

jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KaMiLO1029

Szukacie kogoś do teamu jeszcze ? Jak coś to ja był bym chętny. (Przy ALL EYEZ otwierałem kiedyś na pełnym classicu .)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakubix

@KaMiLO1029 @MESUT ÖZIL @dronik nie taki @ALL EYEZ ON ME @Jakubix Wy nie umiecie czytac ze zrozumieniem? W samym temacie jest ze szukam teamu, a nie ze szukqm ludI do teamu ale skoro juz cala 5 chce tu byc to zróbmy własny proponuje aby zqlozyc ts3 na ktorym bedziemy sie spotykać. Narazie zaproscie mnie na steamie :http://steamcommunity.com/id/090902573/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
` beskidzki styl.

Są jeszcze miejsca? Bo ja bym chciał, ogarniam grę, ostatnio umiem nawet dobrze z AWP.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mordooo

Jak tak to ja mogę być waszym coachem hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×