Skocz do zawartości
purciak

purciak na admina!

Rekomendowane odpowiedzi

purciak
Imię:Kamil
Wiek:21
Nick w grze: purciak
Doświadczenie w grze oraz Adminowaniu: Brak, ale szybko sie ucze!
Posiadasz admina na innym serwerze?: Nie
Staż na serwerze: Ladnych pare lat
Link do GT: https://www.gametracker.com/server_info/193.33.177.35:27156/top_players/?query=purciak
Steam_ID:0:1779294784
Możliwość płacenia składek:oczywiscie
Dlaczego chcesz admina?: Mam bardzo dobry kontakt z ludzmi na serwerze, z latwoscia rozwiazuje problemy. Poza tym czesto jestem na serwerze.
Szczerze mowiac, to strasznie namawia mnie na zlozenie podania moj przyjaciel z serwera o nicku Hans. Pozdrawiam tego Pana!
Kontakt: steam -> benjamin919

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spocon

Dobry żart.

Ode mnie nie, ale z ciekawości zostawię temat otwarty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fOki
36 minut temu, purciak napisał:


Wiek:21
Doświadczenie w grze oraz Adminowaniu: Brak, ale szybko sie ucze!
Staż na serwerze: Ladnych pare lat
Link do GT: https://www.gametracker.com/server_info/193.33.177.35:27156/top_players/?query=purciak
Steam_ID:0:1779294784
Możliwość płacenia składek:oczywiscie
Dlaczego chcesz admina?: Mam bardzo dobry kontakt z ludzmi na serwerze, z latwoscia rozwiazuje problemy. Poza tym czesto jestem na serwerze.
Szczerze mowiac, to strasznie namawia mnie na zlozenie podania moj przyjaciel z serwera o nicku Hans. Pozdrawiam tego Pana!
Kontakt: steam -> benjamin919

Wiek +

Doświadczenie w grze oraz Adminowaniu: Brak, ale szybko sie ucze! tu mozna troszke przymknac oko gdyz nie jeden byl taki ktory szczycil sie duzym doswiadczeniem a w praktyce okazywalo sie zupelnie inaczej +

Staż na serwerze: Ladnych pare lat : ile? 2 czy 10?

Duza ilosc godzin przegraych +

Steam +

Kasa + 

Troszke mnie niepokoii chec posiadania admina przez Twoja osobe. nie wiem czy chcesz go miec ze wzgledu na kolege czy o co chodzi. neutrual

Ogolnie jestem w stanie zaufac i jestem na TAK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(10)ter

Ha ha ha... :D leżę i nie wierzę purciak na admina? :D patrze ze masz parcie na szkło :D niedawno klan black a teraz to? :)

Opinia o Purciaku nam jest dobrze znana ;) lecz nie moje zdanie tu się liczy tłum pokażę czy purciaka z dziczy będzie na piedestal :) 

Moje skromne Nie :)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
` beskidzki styl.

xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a/eQQ

Dobre żarty

NIE

Zbyt wiele problemów z tobą było i ty jeszcze się o admina starasz xD 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hans

hahaha :DDDD no po takim argumecie,,dlaczego chcesz admina,, masz go jak w banku :XXXXX ogolnie poczatki purciaka a terazniejszosc ,jak na moje jest mega poprawa :D i tak nic tu do gadania moj glos nie ma :) ale sie wypowiem jak o mnie wspomniales, purciak na admina :DDDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MESUT ÖZIL

purciak nie, komurczak tak! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
M O R D E R C A

Przekonałeś mnie tym podaniem, jestem na nie.

 

Cytat

Ps: BT Jeśli rozumiecie co chce wywnioskować w tym co pisze, dobrze by było ogarnąć tą sytuacje z innymi graczami :) 

@DobreGessy Chłopie, co Ty pier***isz, jakie BT ?

Od tego są moderatorzy, a nie żadne Bans Team.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DobreGessy

Wasz kolega złożył podanie, wiec pisać w prost czy należy mu się tak czy nie. 

Nie potrzebne Nam zbędne posty w dodaniu ( smieszek czy  pisać coś, kogo nie obchodzi to ) 

 

Kolega złożył podanie wiec trzeba rozpatrzyć to pod względem dojrzałym :)

O de mnie masz tak za chęci aby zostać administratorem tej sieci, ale gdy składasz podanie pomyśl czasem co chcesz w nim napisać :)  

Ps: BT Jeśli rozumiecie co chce wywnioskować w tym co pisze, dobrze by było ogarnąć tą sytuacje z innymi graczami :)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bonek

Jestem również na Nie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KnyF

Odrzucone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×